reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Pavlásek

Michal Pavlásek

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zároveň IT-čkár, mladý (teda už vyše 30 ročný) pravicový konzervatívec ;). V diskusiách vystupujem ako CoPLaS, aj keď v poslednom čase už veľmi málo, lebo to považujem za stratu času :). Fanúšik F1 (McLaren) a asi každého športu.www.pavlasek.sk Zoznam autorových rubrík:  Kritika ŽilinyTechnikaVšeobecné frflanieSúkromnéNezaradené

reklama

Technika

Telefonica O2 ma privítala mailom s gramatickou chybou v hlavičke

Michal Pavlásek

Telefonica O2 ma privítala mailom s gramatickou chybou v hlavičke

Celkom som sa pobavil. Firma Telefonica O2 poslala mail, kde subject je: VÍTAJTE U O2 JEDNOTKY! Nuž napísať v prvej správe zákazníkovi Vítajte a nie Vitajte :). Nie som gramatický blázon, ale ak taká veľká firma rozpošle 400 000 ľudom mail, mohla by si ho dať skontrolovať priemernému študentovi gymnázia. Náš slovenčinár nám tento rozdiel tak vtĺkol do hlavy, že si ho pamätám aj po cca 10 rokoch. Telefonica O2 asi chce, aby sme ich vítali. :)

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 487x
  • 11
Môj ideálny stav fungovania IT vo vzťahu Občan - Štát

Michal Pavlásek

Môj ideálny stav fungovania IT vo vzťahu Občan - Štát

Neustále ma udivuje, ako v súčasnom technicky sa rýchlo vyvíjajúcom svete veľa vecí v našom štáte funguje postarom. Preto skúsim napísať moju predstavu o tom, ako by to malo fungovať.

  • 20. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 001x
  • 12
Podpora internetizácie - prečo konečne nie podpora obsahu?

Michal Pavlásek

Podpora internetizácie - prečo konečne nie podpora obsahu?

Štát sa momentálne snaží o podporu internetizácie formou príspevkov na pripojenie pre tých, ktorí ešte nie sú pripojení. Podľa môjho názoru by bolo vhodnejšie podporiť používanie zaručeného elektronického podpisu - aby zaň nebolo treba platiť každý rok. Investície do IT projektov v štátnej správe sú v závratných sumách a pritom napríklad elektronické podanie daňového priznania využilo iba niekoľko desiatok subjektov.

  • 3. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 541x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu