reklama

Ako je možná takáto neschopnosť moderátora (Rádio Expres)

Včera som v aute počúval Rádio Expres a bola tam nejaká súťaž. Pri počúvaní moredátora ma išlo roztrhať od zlosti, lebo avizoval, že výhrou bude DVD Live 8 (teda to predpokladám podľa toho, čo hovoril, že na ňom je), ale stále hovoril [:Lajv Ejž:] a nie [:Lajv ejt:].

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Ak moderátor popoludnia 20. augusta 2006 mal na mysli iné DVD ako toto Live 8 tak sa mu ospravedlňujem za moje ohováranie, ale žiadne DVD s názvom "Live Age" ako by som podľa jeho výslovnosti súdil, že sa má volať som na nete nenašiel.

Toto mi pripomenulo volebné štúdio na TA3 kde moderátorka neustále opakovala, aké boli výsledky [:Exit púls:] a nie [:Exit pols:] keďže sa to píše Exit polls.

Zamestnanci v médiách (a to TA3 a ani Expres sa nemôžu na rozdiel od rôznych podfinancovaných regionálnych televízií vyhovárať na nedostatok financií) by mali natoľko vedieť o čom hovoria, aby nerobili základné gramatické chyby pri výslovnosti, ktoré spôsobuju rozdiely vo význame. Rozdiel vek(age) a osem(eight) , prípadne bazén(pool) a anketa(poll) je dosť výrazný a takéto chyby vyžadujú, aby bol divák, prípadne poslucháč, lepšie na tom s angličtinou ako moderátor a zároveň aj vytušil, čo vlastne chce povedať...

Michal Pavlásek

Michal Pavlásek

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zároveň IT-čkár, mladý (teda už vyše 30 ročný) pravicový konzervatívec ;). V diskusiách vystupujem ako CoPLaS, aj keď v poslednom čase už veľmi málo, lebo to považujem za stratu času :). Fanúšik F1 (McLaren) a asi každého športu.www.pavlasek.sk Zoznam autorových rubrík:  Kritika ŽilinyTechnikaVšeobecné frflanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu